Ett litet försök

Jag kan inte påstå att jag är någon bra bloggare, trots att jag har otroligt, överdrivet, dödligt mycket fritid numera. Jag är inte ute och reser, trots att jag skulle vilja. Tänk att resa runt i Sydamerika ett par månader, eller kanske fortsätta Australien turen med Nya Zeeland, Thailand, Vietnam osv. Om jag inte vore så gruvligt snål hade jag minsann farit iväg en sväng, i och med att jag ändå inte gör någonting vettigt med all denna fritid.

Jag borde plugga men sökte aldrig in till någonting nu på våren. Jag söker jobb men Örebro är inte i behov av speciellt mycket arbetskraft. Jag pärlar galet mycket, vilket visserligen är kul, pysslar på annat håll, är barnvakt och umgås mycket med mormor. Däremot tränar jag så ytterst lite att min kondition säkert är nere på noll och musklerna inte längre existerar. Jag har så mycket tid på mina händer att jag har blivit helt apatisk och inte vet vad jag ska göra med mitt liv.

Kanske, kanske kan man börja blogga lite igen om min galet trista vardag. Skulle vilja vara så ambitiös och ta finfina bilder så som Niotillfem Sandra. Tänkte kanske till och med att jag skulle satsa på en form av receptblogg med matiga bilder och gulliga upplägg. Insåg dock att jag inte lagar mat särskilt ofta (läs näst intill aldrig) samt är kräsen så det skulle inte vara några speciella matupplevelser. Men tanken var ju god.

Har tyvärr inga vackra bilder från Australien eller Israel på datorn så det får bli ett trist och grått inlägg med en Instagram bild.

Åh vad jag saknar sol, värme och stränder. Resa? Ja tack. 
 

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0