Nedräkning

Ack vad dålig jag är på att skriva här. Men det känns så trist när jag är urusel på att använda min kamera och förgylla alla tradiga texter med färggranna och trevliga bilder.

Tiden har gått så fort men samtidigt så långsamt den senaste tiden, förstår inte riktigt hur det hela går till. Nu har jag bara två "working days" kvar på American Express, tisdag är nämligen min sista dag. Gudars vad skönt det ska bli! Och jag håller tummarna för att jag lyckas baka en helmassa ljuvliga kanelbullar tills dess som jag kan bjuda mina kamrater på.
Sedan har jag en hel vecka av frihet och efter det bär det av.. tillbaka till Sverige, arbetslös och dann. Men det ska väl gå det också. Mina enda problem nu innan flytt är att jag inte ens har börjat fundera på att packa saker och ting, inte har en aning om hur jag ska göra med mat/äta upp/köpa nytt/för stora förpackningar eller hur och när jag ska hinna träffa folk. Förstår verkligen inte när, var och hur.. Men det löser sig väl! Inga problem.

Nu ska jag mentalt förbereda mig för gym samtidigt som jag plockar och städar lite här på rummet. Efter det ska det väl handlas lite ingredienser till bullbaket, samt lite småting som ska ätas under veckan. Det blir toppen det här.
 
Easy peasy, japanesey. - Brooks
 

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0