Dam dam daaah

Det är äntligen torsdag vilket betyder fredag imorgon (för er som inte kan veckodagarna)! Detta betyder givetvis ett steg närmare helgen, vilket är helt fantastiskt underbart. Bara en dag till med jobb. Kalas. Så ska jag på rumsvisning imorgon också. Rätt värt. Var på en idag också, hos en 40 år gammal gay kvinna.. men det blir det inte för rummet är svindyrt och omöblerat.

Utöver det har jag varit vegan sedan i tisdags. Jag har druckit sojamjölk och ätit tofu. Andra saker också såklart, men känner inte att en lista för mat är så himla viktigt. Tycker det är rätt värt. Finns så himla många substitut att det inte är någon fara på taket alls.. ännu i alla fall. Blev dock lite skrämd efter att ha lyssnat på klipp på Youtube, en kvinna (64 år såg ut som 34) pratade om att raw food vegan är den bästa dieten. Vi är uppbyggda av levande celler, därför bör vi mata oss själva med levande celler.. de säger ju att du är vad du äter och om vi nu kremerar våra grönsaker etc. genom att värma dem måste vi ju äta döda ting (döda enzymer), vilket betyder att vi.. DAM DAM DAAAAH.. är döda. Eller på väg att dö. Det lät rimligt när hon sa det.

Okej, jag har skrivkramp alla redan för att spaceknappen inte fungerar som den ska på min dator. Därför säger jag redan nu, peace and out.
 

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0