När helgerna blir för korta

Det är vår i luften och mina fräknar har börjat ta sig fram på näsan igen. Det känns skönt att det inte är iskallt hela tiden, som det tidigare har varit och därför satts det till och med på en uteservering i går kväll tillsammans med ett gäng svenskar! Dock blev det lite väl kallt så vi tog oss in på puben istället. Men vid tolvtiden vandrade de flesta åt olika håll då mina nyförvärvade vänner begav sig av ut till någon klubb och Sanna, Lisa och jag valde hemfärd. Vi vandrade i kylan och sa hej då vid tågstationen. Mina trötta ben, dagen hade spenderats med 14km samt bål styrka på gymmet, bar mig tillslut hem till en varm och go säng där jag sakta men säkert föll i sömn.

Utöver denna händelserika lördag med gym, solsken och pubhäng har det inte hänt så jättemycket mer än att jag i fredags såg den nya Sune filmen. Inte alls samma sak då det är helt nya skådespelare, men det är fortfarande Sune så den var väl lite charmig.
Vet inte om jag lyckades få mig två små ångestattacker också medan jag låg och kikade på den där filmen. Kroppen domnade lite halvt och det kändes svårt att andas så fick resa mig upp för att få tillbaka kontrollen.. detta kan dock bero på att jag nu för tiden läser stora nyhetstidningar på dagarna och var och varannan dag är det folk som dött på grund av ppiller, hjärtfel och liknande saker. Är väl en hypokondriker som alla andra.. plus att jag tror mina luftrör är lite illa däran då det ibland blir tungt att andas och idag kom hostan... lunghostan, den där ljudligt jobbiga hostan.

Nej, nu har jag fått snurr på mina tankar. Vill egentligen lägga upp en del bilder från mobilen här för att göra det intressantare med färger och granna saker, men det funkar inte längre så bra att snabbt och enkelt få över bilderna till datorn.
 

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0