Ingen bild, bara text

Har just i denna stund rätt så ont i mage, huvud och rygg då jag sitter på min lilla vita stol vid skrivbordet och en kopp chai tea. Inte speciellt roligt så ser fram emot den stund då jag kan lägga mig och sträcka ut mig på sängen så att magont och ryggont försvinner kvickt!

Jag har under senaste tiden sett en massa guldiga Matiz bilar (min gamla), det står till och med en här på gatan. Förstår inte riktigt hur de tänkte då de producerade bilen, hela bunten är ju gyllene. Guld är kanske inte den första färgen man kan tänka sig på en bil...
Utöver denna lustiga tanke har jag dessutom tagit mig i kragen och mött upp med Robin. Vi började kvällen igår med lite öl och cider på en pub som spelade sjukligt hög musik. Uppdaterade varandra om vad som har skett och hur livet numera ser ut för var och en av oss. Då kvällen blev senare valde vi att dra vidare men på vägen fastnade vi på det gamla hostelet. Kom in där och mötte upp med massa härligt underbart folk som jag allt för länge har saknat. Hade en djup heart to heart med min favorit Kiwi Sam, fick en massa kramar från herr Caramelfriend och stod bakom disken på hostelet. Jag blandade drinkar och klickade på knappen för att låta folk komma in och det hela var minsann underbart trevligt. Kom dock inte hem förens vid fyra tiden på morgonen och är därför allmänt seg idag. Men ändock lyckades jag ta mig till gymmet för en crosstrainer session på en timme. Efter det blev det minsann matshopping och det fick bli onyttig pizza till lunch.

Min hjärna är inte riktigt med mig. Jag vet inte vad jag skriver, mitt tangentbord hänger sig och det blir bara huller om buller. Tror jag nu ska ta och lyssna på lite vacker musik och bara ha det gött en stund.. är ju trots allt måndag imorgon vilket betyder att man ska ta sig till kontoret.

Ha det bäst.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0