Det är ett inlägg i alla fall

Jag är svettig efter en katastrofal löprunda. Min kondition är definitivt nere på noll och jag måste bli tusen gånger bättre på att träna annars kommer jag sluta som en rullande köttbulle och det vill vi ju inte vara med om! Mina ben var alldeles stumma mot asfalten och det kändes som att jag inte tog mig framåt.. och inte heller gick tiden framåt.. nej, lyckat var det inte.

Ikväll verkar det som att det blir utgång med ett helt gäng människor. Troligtvis the Haunt som har 80tals kväll. Hoppas på att det blir helt okej, fastän jag skulle kunna nöja mig med en cider eller ett glas vin hemma i lägenheten med lite soft folk och fin musik. Det skulle vara som de mysfester man ser på film där det spelas lugna och fina låtar, där det lyser en massa värmeljus överallt och där det bara är underbart. Kanske spelar någon gitarr, kanske sjunger någon en sång och kanske tar någon ett kort. Nej, förfest och dans kan också vara trevligt. Det kan vara kul och värt någon gång ibland.

Jag tog mig en dusch för att min inspiration är nere på noll. Så många tankar som snurrar runt i min skalle, inte ens när jag ska slappna av lyckas jag. Jag måste lära mig att stänga av. Men trots alla dessa tankar har jag absolut ingenting att skriva om här.. mer än att jag funderar på en till tatuering, men vi får se. Funderade på en tungpiercing också, men är inte säker på att det passar mig alls. Plus att alla mina piercingar bara blir infekterade i början, känns inte vidare värst värt med en uppsvullen tunga.

Bli inte oroliga ni föräldrar där hemma. Något drastiskt tänker jag inte göra.. än i alla fall.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0