Sterilt

Har nyss tagit två värktabletter för att bli av med denna trötta och sunkiga känslan i kroppen. Är inte det minsta kul när man måste sitta och studera en massa ekonomi. Panik liksom. Kanske en tio minuter efter att tabletterna hade intagits så kom den där äckliga doften. Det är så himla svårt att förklara, men det luktar liksom hostmedicin överallt. Verkligen äcklig medicin och det är inte det minsta gott. Så som det luktar ibland när man är sjuk.. eller i alla fall för mig. Det har en väldigt speciell doft och det är inte alls någon som jag tycker om. Den är lite för stark för mig. Men så är det ju, kroppen är alldeles skum och hittar på egna dofter som inte finns egentligen.

Ska sluta skriva nu eftersom ännu ett ekonomiprov väntar imorgon och jag måste förbereda mig till max. Vore katastrof om det inte gick vägen med provet eftersom dagens kändes lite sisådär. Hur som helst är jag suveränt glad över att jag lyckades mycket bättre med svenskan denna gång än med Paper 1. Frågan handlade om kärlek och det var rätt kalas. Fick mig att återigen vilja läsa Martin Bircks ungdom bara för att minnas alla utomordentligt förunderliga citat som Hjalmar Söderberg fyllt sin bok med.



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0