Så var man ny.

Sitter på landet och bör studera en massa biologi och ekonomi istället för att prokrastinera som jag gör. Men imorgon kommer jag minsann att plugga som bara den. För det kommer bli kalasbra! För jag är pepp på plugg. Allitteration och grejer, ibland överträffar jag mig själv. Ja, jag är så otroligt trött. Himla trött. Det är därför jag skriver som jag gör.

Idag klockan tio befann jag mig hos frisören. Blev av med hela den slitna kalufsen och frisören tyckte dessutom att jag skulle bli med lugg. Efter att jag frusit, suttit och tänkt igenom hela saken med lugg och om jag verkligen ska göra det har jag inte "balls enough" att säga nej. Istället frågar jag "kommer lugg passa till studentmössan?" och hon svarar "ja, det är klart att det kommer passa", och så var det klippt och klart. Ingen känner längre igen mig, mormor och morfar fick en chock, pappa likaså och mamma har ännu inte sett mig. Vet inte ens om hon vet om denna nya frilla. Ok. Godnatt.

Titta, jag har lugg!


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0