Så fort solen försvinner blir det kallt

Jag överdriver inte när jag säger att jag jobbade matte från det att engelska provet tog slut och tills själva Paper 1 började idag. Rätt mört måste jag ju säga, dock kan jag inte ge upp än. Imorgon på morgonen är det dags för Paper 2 i matte, det svårare provet. Är kalas nervös eftersom jag känner att jag inte alls har fått tillräckligt med övning och det här med grafer och sådant är inte alls min grej. Håller tummarna för att det är lite sådant!

Nu ska jag göra övningsprov och sedan njuta av tidig helg och att ALLA matteprov är klara efter imorgon. Det känns ändå rätt värt. Då kan fokus ligga på de andra ämnena. Suck. Så himla mycket som ska ta sig in i skallen. Dock kan jag erkänna att ett förbaskat strategiskt sätt att revisa till Paper 1 var att läsa igenom matteboken. Bara läsa och minnas. Funkade rätt bra eftersom provet denna gång gick SÅ mycket bättre än mocks. Efter mocks smsade jag mamma direkt och sa att jag hade failat matten. Kalas.


En resa till värmen vore inte fel. Gambia, Grekland, Kroatien, Turkiet.
Vilket som helst, det saknas lite sådär liksom. Kanske. Exams.

 

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0