Jag springer

Det är måndag, men ingen vanlig måndag utan det är faktiskt mammas 40årsdag. Tänkas vad gammal hon blir (winkwink). Detta firades med att hon hade turen att bägge hennes döttrar var lediga från skolan och därför fors det upp till staden i det fina vädret där det lunchades på Jensens tillsammans med mormor och moster + rumpnissekusinen. Fyfarao vad mätt jag var efter besöket, det var knappt roligt. Magen värkte när vi gick runt och kikade lite på HM, Telia, Rut mfl. och Monki. Inte nog med det så skulle det bestämt fikas också. Kaos för mig så det blev en Chai latte för ingenting annat fick rum i min överfulla mage, inte ens glass och då är det riktigt illa!
Sedan åkte vi hem, mamma och jag bytte snabbt om och jag skjutsade upp henne till Odd för att sedan fara vidare till Ekängen. Strax över två timmars träning, fys och handboll. Kalas skönt! Kände mig inte ens svettig efteråt men nu har jag ÄNTLIGEN tränat ordentligt och det känns överdrivet bra.

Ska alldeles strax åminna mig alla de franska grammatiska regler och ord, så att morgondagens prov går som en dans. Känns mört att ha ännu ett prov, men efter detta är jag helt finito med gymnasiet. På alla sätt och vis. Då kan jag fokusera helhjärtat på paraden samt träningen. Sälja biljetter till det underbara spexet den 1-3 juni som jag tycker ni alla ska gå på! Det kostar enbart 80kr och man får se Alexander den Store framföras av teater, gossar i kilt som stuffar, män i kilt som graciöst dansar, samt höra en massa sång och se en hel del dans. Det är värt det. Jag lovar!

(ERROR - ERROR - Bilden kan ej visas, Amanda vill inte fastna på bild!)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0