Brutal urartning

Hörde att det var valborg igår.. minsann firades det. Alkohol + stress + lite mat + IB + grupptryck kan ju inte annat än resultera i en brutal urartning. En mysig förfest, åksjuka i bilen, sittandes i kön, kommer inte in på Strömpis.. alla andra går in förutom Milad som hjälper mig till bussen för att skicka mig till en mycket nyktrare vän, blir bästis med busschauffören, möter min vän, lägger mig på sängen och säger "jag mår illa, behöver en paus" och somnar direkt efteråt. Katastrofalt. Jag är minsann ingen stordrickare och igår spårade det ju något gruvligt. Så kommer det inte bli igen, helt klart! Tur att denna månad inte kommer involvera fest eller alkohol alls. Känns riktigt skönt. Bara fokus på skolan och sluttentorna. Kalas.

Man mår väl som man förtjänar idag. Tror dock att illamåendet beror på att aptiten är på zero, inte ens vatten är lockande. Men så är det, känns ju värt när alkohol stänger av fettförbränningen. Ska sluta vara en pessimistisk dagen efter gnällare. Ska fokusera på Eng A2 examen som är imorgon. Håll tummarna för mig! Det kommer bli suveränt.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0