En dag var det midsommar

Fick just lite panik när jag loggade in här på blogg.se och insåg att de ändrat hela alltet. Blev genast mycket mer komplicerat att lägga upp inlägg, men man lär sig väl i sinom tid.
I vilket fall som helst var det minsann midsommar i fredags. Det firades på Nornäset med stång, sång, dans, krocket, mat och dryck. Helt okej måste jag väl säga tills vissa av de äldre ballade ur totalt. Visserligen låg medelåldern på cirkus 37 så det säger väl en del! Sov uruselt midsommar natten, det var kaos överallt och en massa snarkningar. Dessutom har jag dragit på mig en förkylning. Inte nog med det så vaknade jag upp med ett finger i klass med en gurka. Enormt svullet var det och jag vet inte riktigt varför. Första tanken var väl att jag har blivit biten av någonting. Mer än 24 timmar senare sitter jag fortfarande med ett svullet finger, rinnande näsa och lock för öronen. Livet kunde vara lite bättre med andra ord, men jag ska inte klaga allt för mycket.

Kände mig rätt så sunkig förut men efter en dusch känns allting redan lite bättre. Bara kläderna som saknas och sedan är allting prima! Imorgon börjar en ny dag, på tisdag bär det återigen ut till landet för att förbereda inför seglarlägret som börjar onsdag. Känns helt okej, bara jag slipper bada så!

Ska börja använda kameran oftare så att jag kan bjuda på finfina bilder! Just nu har jag bara ett gäng i telefonen men kvaliteten är inte den bästa! Därför avvaktar jag med bild just nu, för jag är så förbaskat lat.. och ogillar den nya designen på websiten.. inte helt okej!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0