Våga och vinn

Hemma från ett par underbara dagar på PIP. Jobbade i serveringen, kollade leg, såg till att alla skötte sig, hade en otroligt frän security väst, blev bundis med alla ordningsvakter och såg absolut alla band. På fredagen var vi lediga och gick och såg de underbaraste, bästaste, sjukt fina och magnifika Melissa Horn och Kapten Röd. Gjorde verkligen min dag. Sedan började tältet läcka vatten, så jag vaknade med en blöt strumpa dagen efter.

Tove och jag är taggade på att fara igen, det var verkligen en underbar upplevelse och suveränt roligt, kan rekommendera det! Men just nu packas det. Eller det försöks att packa.. Jag avskyr verkligen att packa, vet aldrig vad som ska med.. och nu ska vi ju inte hem på ett tag. Hoppas verkligen att jag packar ner rätt saker och att jag får med allt jag vill ha eftersom det bara är 20kg som får fara med. Men det ska gå! Är ju kunglig på att packa lätt så jag hoppas på det bästa.

På torsdag bär det av till England. Innan dess ska det träffas folk, jobbas och packas klart. Just nu sker så otroligt mycket grejer, men det är bra. Det kommer bli suveränt. Detta är en upplevelse för livet och där finns ALLTID en möjlighet att vända om och fara hemåt. Det går, bara man vill. Men man måste våga. Våga och vinn. På torsdag ska jag våga.


Ser ut som ett barn, måste klippa min lugg, är brun i ansiktet, har fränt funkband..
Jajamensan, det är inte lätt när det är svårt.
 

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0