Snart bär det av

Har arbetat, växlat pengar, satt in pengar, betalat pengar och packat idag. Missade sista träningen tyvärr, men nu är resväskan fylld, bara handbagaget kvar. Hoppar innerligt att min våg inte har stora felmarginaler då väskan väger i dagsläget 19.8kg och max är 20. Visserligen får mitt handbagage väga 30kg så allting ska väl förhoppningsvis komma med.

Imorgon ska jag springa till banken då det öppnar, stå i butiken, fara hem med bilen, åka till pappa, träffa vännerna en sista gång innan avfärd och möjligen skriva ut lite mer papper. Mycket att stå i just nu och mitt huvud är under armen då jag har noll koll på vad som är med och allting. Jag har säkert glömt hälften, säkert tusen viktiga papper som inte är med. Håller tummarna för att allting går vägen. Tack och lov finns det ju post, email, telefon och skype liksom.

Klippte förresten luggen på mig själv såhär på kvällskvisten.. den blev kort och sned. Bevis på att min skalle snurrar och jag inte vet vad jag håller på med. Tackochlov så växer luggen ut kalasfort!


Cam-kvaliteten börjar avta, men jag försökte i alla fall...

/A

Kommentarer
Postat av: Tove

Fett snyggt ju! :D

2012-07-10 @ 23:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0