Tiden är knapp

Inte har jag varit effektiv alls när det kommer till bloggen. Nej, jag har varit ute i Stora Forsa och hjälpt till en massa på det årliga seglarlägret. Vi har övat starter, gått igenom regler, taktik, badat, vält båtar, lekt och gjort allt som hör till på ett läger. Kalas bra har det varit. Jag är röd som en tomat på näsan idag och har bränt mig i hårfästet så att det svider. Det tar på krafterna men det är roligt. Önskar dock att jag hade seglat mer, eftersom det inte blir så mycket eller ofta längre. Får ta igen det nästa gång jag får chansen!

Är måttligt disträ idag, känner mig stressad då det är jobb som gäller imorgon och troligtvis tisdag, sedan är det lite planering och träning på det. På onsdag bär det av till Karlstad för att vara funktionär på PIP tillsammans med Tove. Fredagen är domedagen, då betygen kommer.. och sedan på söndag morgon bär det hemåt till stan igen.
Jag vet inte alls när det bär iväg till England så innan dess måste det ses över vad som ska packas med men jag måste också ta mig i kragen och skriva det där fruktansvärda (jobbiga, tråkiga, svåra och oundvikliga) CVt. Ska skriva ett på engelska, vilket är sämst eftersom jag inte vet om de vill ha företagsnamn översatta liksom.
Doing my best.

Aja, ska fixa det nu tror jag!

 
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0