Livet i Brighton

Sitter just nu på hostelet, i min bunkbed. Vi anlände i torsdags kväll och sedan dess har det varit fullt upp. Vi har sett nattliv, dagsliv och hela fadderullan! Vi har skaffat vänner i form av en snygg australiensare, en humoristisk irländare, ett australienskt syskonpar, en skotte, en britt, lite fransmän och en hel drös med spanjaker. Vi njuter av varje stund och idag ska vi försöka skaffa oss ett current account på Loyds. National insurance numret skickas inom en vecka typ.

12bäddars sovrum, underbara roommates, rösten är helt aförsvunnen, besökte igår livets club som spelade Blink182, och en helt sjukt fin kuststad. Just nu rullar allting på rätt bra förutom det faktum att jag måste köpa en ny adapter då den inte fungerar till datorsladden. Hence bloggar jag från telefonen vilket betyder att det inte kommer komma upp en video på Elvira och Nick som tillsammans sjunger One Thing, inte heller särskilt mycket bilder.. men jag kan so far säga att vi har det suveränt.. trots att vi missade den olympiska faklan som sprang igenom staden i morse..

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0