Adios

Tiden rullar på så fort att jag inte vet vad som händer längre! Har jobbat varje dag hittills och imorgon bär det av till Karlstad för att arbeta på PIP. Håller just nu på att springa runt i huset för att finna grejer som ska packas ner i den enorma ryggsäck som ska med. Jag vet inte alls vad jag gör om jag ska vara helt ärlig! Det bara snurrar och snurrar i mitt huvud och jag gör allt jag kan för att hänga med!
Inte nog med det så är en enkelbiljett bokad till England den 12e juli. Då bär det av på obestämd tid. Helt sjukt. Kan inte förstå att det är dags, att det är bokat, att det är bestämt. Kaos. Jag är lite rädd måste jag ju säga.

Nej, måste fortsätta packa. Update kommer söndag då jag återigen är tillbaka i civilisationen.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0