14 januari 2012

Är hemma hos far min. Fick för en timma sedan veta att jag imorgon ska spela match. Funderar på att ta fram mitt mattepapper för att börja på den sista IA och är i valet och kvalet om jag samtidigt ska hämta mina hörlurar för att lyssna på en ljudbok eller Toddlers and Tiaras. Toddlers and Tiaras är ett ganska udda program: det handlar om sköhetstävlingar, deras mammor och barnen som tävlar. De yngsta är i princip nyföddda och där är femåringar som ser ut som dockor i sina klänningar och sitt 20kg smink. Helt otroligt egentligen, att mammorna spray-tan och sminkar sina små döttrar, oftast från att de kan hålla huvudet upprätt själva.

En stressad tjej ska ta sig i kragen och få lite arbete uträttat. Hade tänkt dela med mig av en sjukt intressant tanke som jag fick igår kväll/natt när jag låg i sängen och skulle sova... Tyvärr har jag glömt bort vad den handlade om..

"Gud har givit dig ett ansikte och du själv skapar dig ett annat."



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0