Imorgon när helgen kom

Skjuta upp, skjuta fram, senare. Forgive me John, I won't be able to send you my written task of the Cultural Option tonight, because I have lost my paper with the corrections. I will look for it tomorrow. I promise. Ja, så är det. Det är som att leta efter en nål i en höstack. Jag vet att pappret finns här någonstans, men jag har ingen aning om var och här finns det så gruvligt mycket papper. Jag orkar inte leta. Är otroligt trött efter en stressig dag. Vaknade 7.30, börjar skolan 8.00 och på något mystiskt vis lyckas jag vara på skolan påklädd och tandborstad 2 minuter i åtta. Magi kallas det. Spöktransferens enligt Harry Potter. Tyvärr är inte jag magisk.

Om en liten pyttestund ska jag skjutsa min mor till Odd och efter det så kommer Scen och teknik hem till mig för en mysig kväll tillsammans. Den kommer spenderas med en massa onyttigheter och därför kommer jag inte orka springa någonting alls imorgon på matchen. Fett och socker, en massiv mage, och så kommer jag dö efter två-tre anfall. Skulle vara gruvligt pinsamt.

Cross my fingers, att jag inte kommer få vinterkräkssjukan också! Den går runt, runt på skolan just nu och det har jag absolut ingen lust med. Har lite huvudvärk nu.. men det tillhör ju inte de symptom som är karaktäristiska för kräkis! Så jag kan vara lugn (pepparpeppartaiträ!).

There's no room for three in two now is there?
Darling listen...

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0