2012

Nytt år, nya möjligheter! 2012 har börjat, året som sägs bli jordens undergång. Året då jag tar studenten, då jag har mina hemska exams.
Sitter och önskar mig en supervarm underbar resa utomlands... Så om det finns någon snäll själ där ute som antingen vill resa med mig eller möjligtvis ge mig en resa.. säg till! I'm up for it. Skulle vara gruvligt nice att ta en tur till Indien! Prima rice and curry + Dr. Bombay. Kaos. Men till värmen ska jag fara. Inom en snar framtid. Hoppas jag.

Okej. Inte ett okej inlägg. Gruvligt dåligt. Menmen. Nytt år.. Jag försöker få till min ee, men det går inte så vidare värst bra!

Ha det.

Update 23.41:
Första träningen efter en gruvlig förkylning... axlarna gör ont men annars känns det bra. Ska bli skönt att komma igång igen, då kanske jag orkar fokusera på skolarbetet!
Känns också redigt skojigt att min kära sms-buddy har gått och lagt sig, men vad gör det, jag sitter ju och tittar på Awkward som tyvärr laggar sönder just nu!
Inte speciellt kul när läggdags börjar närma sig. Godnatt.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0