Det snurrar, ar kaos och jag vet varken ut eller in

Jag vet att jag har varit urusel pa att uppdatera bloggen, men jag lovar att skriva ett inlagg imorgon och formodligen kommer jag aven passa pa att forgylla den bedrovliga texten med finfina bilder tagna har i Brighton!

Just nu ar allting drama och kaos. Skriver mer om det imorgon nar jag sitter vid min dator, i varat nya rum, i den flatshare som vi numera kommer hyra. Da kommer jag aterigen ha funnit de tre sista bokstaverna i varat sa utomordentliga alfabet. Det kommer vara ett komplett inlagg med alla nyheter, skvaller och ledsamheter som sker har i den underbart vackra stad. Jag kan dock saga redan nu att jag ar trott. Trott i huvudet pa allt velande, kaos, panik och drama. Fram och tillbaka. Jag hinner inte med. Orkar inte med. Vet inte vad jag ska ta mig till. Men ni... fa lasare som faktiskt orkat halla er fast far vanta till imorgon. Da kommer jag dela med mig av mitt liv. Skriva till er. Skriva ur mig alla tankar, radslor och funderingar. Slappa los det som finns inombords och som inte riktigt kan ta sig ur. Jag kommer skriva och hoppas pa att dar finns nagon snall sjal som faktiskt laser det jag skriver. Hoppas. Hoppas att personen forstar och att jag inte vet vad jag gor.

Fortsattning foljer..

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0