Tjockisdag

Tjockisdag nummer ett! Jag kan ju skatta mig lycklig att det faktiskt är lördag och inte någon tråkig veckodag liksom, för då är det lite mer okej. Eller? Jag vet inte.. mys blev det i alla fall efter att den redan onyttiga dagen avslutades med lite Ben&Jerry's (Vermonster) och popcorn. Trevlig kombo. Jag anser det vara tröstätande efter att brutalt ha förlorat ett parti plump mot syster och pappa.. de lyckades bägge skrapa ihop hela 64 poäng medan jag fick nöja mig med ynka 11. Inte så himla kul faktiskt.

Jag börjar bli stressad över att denna lördag börjar lida mot sitt slut.. det betyder att denna vecka snart är slut och då är det knappt en vecka kvar till exams!? Det är helt sjukt. Hur kan det snart vara exams!? Jag är inte alls redo och jag är bokstavligt talad livrädd för att misslyckas med dessa odrägliga prov. Det bådar inte alls gott för mina betyg.. och jag som är van att ha som lägst VG. Detta blir kaos.

Nog med beklagande och skrytande från min sida! Sitter just nu och tittar på TLC - kvinnor som får barn utan att ens veta att de är gravida, överdrivet läskigt faktiskt! Kan även meddela att jag är sjaskig och sitter i min fina mössa bara för att den är så mysig. Funnen i en låda. Sådana fynd är bland det bästa.

 

Är vi inte söta. Sot - Scen och teknik. Puss

 

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0