Fredag den 13de? Nej...

Jajamensan, jag har varit urusel på att blogga denna senaste tid. Varför? Jo, jag har minsann sysselsatt mig på annat vis. I onsdags tog jag mig upp rätt tidigt, käkade frulle och drog mig till Karslundsspåret för att löpa femman (jag är kass morgontränare så kinda stolt att jag faktiskt lyckades med det!), sedan for jag hem till mamma för att duscha och hämta in post. Därefter for jag till skolan för att ha en endaste mattematik lektion. Kalas. Plus att jag denna onsdag blev 160 riksdaler fattigare men en studentfestsbiljett rikare.
Torsdagen spenderades med att snabbt skriva en urusel franska uppsats, ha privatlektion i franska, lunch, matte och möte med en fin person. Så sjukt rolig dag. Speciellt mattematiken där Tove fick en hickattack och jag skrattade ihjäl mig, samt mattetävlingen (ja, vi är nördar)...

Idag då? Klockan tio var jag på skolan för att fota med kära Scen och teknik. Vi är så underbart söta. Var nere i källaren fant fina saker och fotade de mest fula bilder jag någonsin har sett. Men det kan bli bra, för det är okej att vara ful! Sedan har det varit lite turbulens. Skulle ta mig ut för lite fest men valde istället att sitta hemma framför datorn (sjukt ansvarsfull tjej).

Och ja, jag vet inte om det bara är jag men ni kanske också har märkt denna brutala förändring av sätt att skriva i bloggen. Jag har inte den blekaste aning om vad som möjligtvis kan ha flugit i mig.. kan vara stressen för de uppkommande examsen, kan också vara det faktum att musik brukar göra mig dryg.. så därför säger jag förlåt för att den sofistikerade nivån och även den intellektuella nivån har sjunkit genom golvet. Därav kan många anse min blogg vara en i mängden och helt ointressant. Men så får det vara för jag har ändå inga läsare. Puss och kram. Eller någonting. (Ja, jag är hyper. Kaos i mitt huvud. Snurrar. Nu ska jag ta paus. Hejdå).



Sliten tjej känner sig sjukt cool i sin orangea fina mössa.
Ja, min pappa tycker att jag ser ut som en lodis. Kalas.

 

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0