Åäö

Började på ett inlägg i torsdags men så kände jag att jag inte alls var på humör för att blogga och struntade totalt i det. Ja, impulsiv tjej. Känner att tiden bara rusar som en duracell kanin, nyss var det lov och idag är det lördag. Imorgon måste jag skicka in min ansökan till universitetet (bara för att liksom, har ju egentligen inget plugg sug).
Igår spenderades kvällen och natten på landet tillsammans med mina underbara vänner. Spelade spel och umgicks, hade det helt enkelt kalasfint! Så morgonen började med film tillsammans och städning av stugan. Kändes rätt så bra när vi som stannade kvar lite längre satte oss ute på terrassen och käkade pepparkakor i den gassande solen. Så himla underbart var det. Får bli favorit i repris någon gång i sommar då vi också kan bada (vilket Milad gjorde denna gång) och grilla en massa i solnedgången.

Försöker få igång musik på min dator.. tyvärr verkar det inte alls vilja fungera och därför är det inte en party lördag på mitt rum. Feettkul. Känner att jag har inspirerats av en massa andra bloggar och skriver "värsta party liksom, typ".. eller? Går helt ifrån mitt lite mer propra och unika skrivsätt.

Funderar på att studera lite alternativt sätta mig och kolla en massa högskolelinjer (åh, jag har ingen framtid). Tänkte även ut ett kalaskul träningspass imorse innan vi började städa (5km, lite övningar, 3km) eller liknande.. men senaste tiden har mina vätskedepåer i kroppen varit på "low". Hur ska jag fylla på dem? Dricker vatten mest hela tiden..

Tips på saker ni vill läsa? Kommentera eller hör av er på annat vis. Då kanske detta kan bli lite mer av en kvalitets blogg istället för svammel svammel. (Helt underbart hur jag kritiserar mig själv och min blogg i vareviga inlägg, jag är klockren).


Mamma fant en dagisbild på mig. Hej.

 

/A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0