Tillbaka

Jag vet, jag är dålig.. eller egentligen bra? Har inte suttit vid datorn sedan i måndags och därav inte bloggat alls. Men nu börjar lovet ta slut och jag antar att min tröst (datorn) kommer närvara mestadels av tiden och mer kommer skrivas här!
I vilket fall som helst kan jag ju säga att lovet har varit fullt med trevliga människor, lite fest, jobb, en massa mat, godis, sällskapsspel och besök på landet. Det har varit fullt upp mest hela tiden och det är inte mig emot egentligen. Det som suger är att jag absolut inte har fått något studerande gjort och det gör så att magen vänder sig helt upp och ner så fort jag tänker på de där otäcka examsen!

Kan även meddela att jag har skaffat Instagram (och nej, jag äger inte en iPhone som alla andra världens respekterade människor). Där har jag delat med mig av lite blandade bilder, inte speciellt många ännu men jag måste medge att där finns en rätt fin bild på tatueringen (kan också ses på myrornaskrig.tumblr.com) och en bild från när systeryster visar hur galen hon faktiskt är och badar i Vättern mitt i april.

Fortfarande är skräcken för alla framtidens val stor. Jag vet inte alls var någonstans jag ska ta vägen eller ens vad jag ska göra. Önskar att jag bara kunde få någon form av "vision" som sa vad jag bör göra efter gymnasiet! När jag ändå snackar skräck kan jag dela med mig av mina tre största fobier. Fötter, fåglar och prata i telefon (fånen). Rätt fåniga saker att vara rätt för men det bara är så. Det är obehagligt och läskigt, äckligt. Dock kan fåglar vara underbart söta. På bild. MÖJLIGTVIS på långt håll.. men nej. Kommer den nära rusar hjärtat och jag tror att jag ska dö.

Weho. Min mobil crashade av någon anledning? Kalas bra.


Hej du manliga käke!
Vi passar rätt bra ihop.

 

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0