P.A.N.I.K

Känner att det finns ett helt gäng som kollar in på min blogg lite då, och jag som är så dålig på att skriva! Har just nu rätt rejäl panik eftersom jag inte alls är det minsta redo för exams som börjar nu på onsdag. Det är katastrof. Förstår inte hur jag ska lyckas. Hjärtat är typ uppe i halsgropen mest hela tiden. Inte blir stressen och paniken lättare av att jag faktiskt har umgåtts mycket med la familla och lille kussen. Han är gruvligt söt. Dessutom har vi ätit så mycket mat att jag inte längre kommer i några kläder som jag äger (kött, pommes, sparris, grönsaker, sås, glass (B&J's), mamma köpte en kg stor chokladboll (mer än hälften är kvar), godis och allt annat sådant).. men trevligt och mysigt har det allt varit.

Systeryster och jag lekte med hennes telefon när vi befann oss i mosters HUGENORMOUS lägenhet i lördags. Vi filmade, sjöng, "bloggade" och hela köret. Tanken är väl att någon av dessa videos kanske kommer upp på bloggen då vi visar upp mina sjukt snygga t-shirtar, avhandlar lite roligt osv. Låter som värsta fjortisen.. men det är okej att vara det ibland.

Valborg imorgon. Panik. Ska göra matte. Ciao.

Bortkommen.

 

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0