Glömmer rubriken

Sitter i pappas soffa med en gruvlig värk i ryggen. Känns inte alls bra faktiskt. Blev kanske inte bättre av att jag tog mig en löptur fram och tillbaka till Tullängen för att träna småttingarna. Livet. Sista träningen fick det minsann bli med de små gapande odjuren. Kommer sakna dem.. trots allt är de rätt så söta. Har dessutom klurat en hel del mattematik idag. Kände mig dock otroligt korkad när jag satt en timme med ett problem som tillsynes verkade omöjligt att lösa.. tills jag fant* ut problemet. Jag hade läst ett tecken fel. Men nu är det uppfattat och löst. Kalasbra!

*Jag vet inte om ni har märkt det men oftast skriver jag "fant" istället för fann eller funnit.. det är ett norskt (kan likaväl vara påfunnet av mig) ord som jag någon gång har snappat upp och tycker låter extremt underbart. Därför har jag ett flertal gånger valt att skriva det.

Nej, jag har fått klagomål på att jag skriver för mycket och ingen ändå läser allt. Så jag ska ta och göra någonting vettigt istället.


Minnen som förvaras.

 

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0