Över en natt

Förkyld. Det gick på ett kick. Det började med att allting var toppen och inga som helst fel på mig, men så fick jag i söndags hyggligt ont i halsen, vilket var väldigt jobbigt. Det höll i sig fram till onsdag då det istället kändes i halsen/bröstet, på väg upp liksom. Tränade, klarade bara av att vara med på uppvärmningen, löpning samt "fys" men sedan blev det allt rehab för min del. Detta fick jag betala för idag... näsan rinner och jag hör inte ett skvatt. Det slog till över en natt, ganska så jobbigt. Säsongspremiär i helgen dessutom, tvivlar på att jag kommer att få spela.

Ska väl ta mig i kragen och göra läxor istället för att klaga på en snoring näsa och nedsatt hörsel. Finns ju de som har det värre.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0