Minne som en Guldfisk

Är ta mig tusan tröttast i stan! Har så himlans mycket att göra men känner inte den minsta lust till att starta med någonting av det. Vill egentligen bara ta mig en powernap och bli pigg... dock brukar det aldrig fungera utan man blir bara mer seg i kolan. Scheisse. Ska ta och fixa i ordning mitt projekt någon dag också, så att det blir helt felfritt och underbart och jag kan få ett super betyg (not)!
Anyhow, igår for min klass till Karlstad för en kulturell upplevelse. Vi såg en amerikans produktion av MacBeth och den var faktiskt helt okej. Tycker lite smått synd om de andra klasserna som var där, tydligen förstod de inte ens hälften av det som sades.

Okej, jag gick ifrån datorn i fem sekunder och nu minns jag inte ens vad jag hade tänkt skriva. Smart tjej här! Kan i alla fall lägga till att jag fyndade en underbar tjockiströja på Myrorna i Karlstad och det känns kalas bra. Plus att jag håller på att planera en grej som ska göras. Kommer berätta om det när det är gjort :)
Extra tillägg! Tagga SM i handboll i morgon! Fastän hostan sitter i bröstet. Ska i alla fall testa och köra los gärnos :))



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0