Kära 16åriga jag

"Det är okej att känna" - Ung Cancer, kolla in det på YouTube!

Okej, så det är fredag idag och jag sitter på min rumpa i en mörkbrun skinnsoffa ute på landet. Har precis fått en Frimis inbjudan (gratis inträde fram till 23.00) av min underbare vän Hassan... tyvärr kan jag inte utnyttja det. Inte nog med att jag är på landet och missar superrolig träning i Idrottshuset i helgen så kan jag knappt gå. Har sjukligt ont i foten och har ingen aning om varför. Kan hända att det är ett uselt ledband som roar sig med en infektion. Ynkligt! Har avbrutit träningen två dagar i rad vilket suger jättemycket och inte heller kunde jag vara med och leka idag på vår introduction day för hela IB gänget... apa alltså! Jag hoppas verkligen att det går över så att man kan bli människa igen (indeed, it hurts that much).

Jag ska väl ta mig i kragen och skriva rent och fixilixa med min Economics IA så att Broadley blir nöjd och glad. Dock är jag lite för trött för att göra det... suck.

Awkie. Nog snackat om mig. Ciao!

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0