Hello moonlight

Hello! Nu är datorn blåst och jag tror att den fungerar som den ska igen (lycka). Kommer inte ihåg om jag har berättat att den fick virus och dog... eller ja, den dog inte egentligen, men det gick inte att öppna ett enda sketet program. Men nu är det kirrat. Ska bara lägga in Office paketet på datorn så är allting komplett igen.

Fullt upp med Paraden nu också. Fick mitt första uppdrag att fixa alla saker till Lilla. Problemet är att ingen svarar på vad de behöver... need an answer, especially from Husbandet. Plussss! Någon (nämner inga namn) har tappat bort skivan med ljudeffekter till teatern, vilket betyder KAOS! Måste finna den snarast. Okej, träningsmatch mot Karlskoga in a couple of minutes, ska byta om, packa biologiboken och springa dit. Nu kör vi!

Update 22.37:
Vinst mot Karlskoga/Kristianstad (?) har ingen aning om vilket lag det var, men 23-20 på träningsmatchen! Fett roligt med första segern för det nya laget. Är stolt över min minimala insats eftersom jag lyckades sätta två mål på fel kant, kändes ganska bra eftersom det andra "skottet" blev en lobb när trean puttade mig i sidan... blev gruvligt förvånad att den ens gick in. Anyhow, sitter med biologin nu. Satsar på den, ser till att plugga järnet he-he. Ska tumblra någon dag också.


Puss och kram
/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0