+

Det är lördagmorgon och jag sitter framför datorn. Värt. I vilket fall som helst ska jag strax åka in till Askersund för att plocka upp lite blandade saker, sedan ska jag väl tillbringa dagen på något trevligt vis här ute!
Tänkte passa på att säga att syster och jag fick massa finfina prytlar från mormor då hon har varit på solsemester i Alanya! Det var inte fyskam att få lite armband, Svampbob och Converse handdukar, godis och sånt där.

Tror dessutom att jag är helt klar med min Economics IA nu. Vilket känns kalas bra. Nu är det bara hemska EE och att läsa Tess of the D'Urbervilles (heter den så?). Justja, lära sig hela matteboken också, super..
Anyhow, ska la ta mig upp för trappan och ordna mig lite (borsta hår och tänder) för att sedan låna mormors automatbil till den lilla byn norrut (från Forsa i alla fall).

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0