En torsdagskväll i stillhet

Glad tjej! Imorgon är det fredag, sista skoldagen innan en hyfsad helg. Kommer att spendera fredagen vid Risbergska med massvis av härliga människor, far hem till pappa, vaknar tidigt för att cykla till Idrottshuset där det är dags för match mot Linde. Efter det blir det hem att duscha och vila, för att sedan träffa mina tjejer och utgång. Sedan söndag blir det la läxor som vanligt. Kalasbra.

Är superduper trött, har matteprov imorgon och ska dessutom leka taxi på morgonen. Måste springa ett ärrende efter skolan imorgon också, men tror att jag väntar och satsar lite senare på det. Kommer bli kalasbra tror jag allt.

Ska ta mig i kragen, borsta tänderna läsa lite och sedan soova till långt in på morgonkvisten.

Puss och kram.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0