Brott och Straff på två dagar

Skrivkramp! Sitter och panikförsöker få ihop en World Lit i svenska... utmattad. Jag har hållt på sedan imorse, missade två underbara handbollsmatcher bara för att jag skulle gå igenom Brott och Straff. Fyfan. Hade min dator inte fått virus så hade jag varit klar för länge sedan. Men nu känner jag att jag är i total need av en paus.. 5 och en halv timme, fett jobbigt ju. Jag har all information (typ) men sedan är det bara att skriva den jäkliga uppsatsen.

Ny bloggdesign förresten! Funderar på att fixa en ny header, men har ingen aning om hur man gör, så det får tas någon dag då jag har massvis med tid till att göra det. Vilket betyder i slutet av maj (höhö, IB skämt...)

Ska la ta mig lite vatten eller något innan jag torkar ut. Ciao.

Update 18.54:
Finally done, finito! Eller i alla fall med första draftet, nej, jag är inte nöjd med hur det blev... men jag är klar. Eller grejen är att jag är nöjd med halva jämförelseanalysen, den om Brott och straff, men absolut inte den delen om Krönika om ett förebådat dödsfall... den är alldeles för kort. Aja, ska väl ta itu med andra läxor. Skola imorgon, nice. Not. 

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0