-

Jag har aldrig tittat på Robinson, det har inte riktigt fallit mig på läppen med sådana här dokusåpor/serier som måste följas... men för någon dag sedan var jag smått uttråkad och satte på tv4play.se i bakgrunden. Jag tittade på Robinson och i slutet av programmet får en av deltagarna, Petra, en stroke?! Endast 26 år gammal... turligt nog klarade hon sig, men inte utan komplikationer. Petra har en blogg, eller snarare en hel domän som jag verkligen tycker att ni ska läsa. Hon är en stark människa som delar med sig av allt som har hänt henne: http://petraljungberg.wordpress.com/

Jag har funderat på lite olika CAS projekt, om det är någon som har en ide vad man kan ha får gärna ta och kontakta mig. Aktiviteten ska helst innehålla minst två utav dessa tre; Service (hjälpa folk/global importance etc), Creativity (kreativitet på något vis/planering) eller Action (rörelse, sport). Projektet ska pågå i hela tre månader...

Okejs, är stressad, så ska göra min läxor natt.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0