Sömnlösa nätter

Så förbaskat trött! Ögonen far nästan igen på studs. Har nog blivit en alldeles för kalorikkväll för mig! Jag, Tove och Linnea hade bestämt dejt som började med att jag och Tove bakade en kladdis. Efter det kom Linnea och vi for till Max för att käka middag. Härligt med fettiga burgare och pommes! Sedan tog vi bilen till CityGross för att kolla läget och där fann Linnea en ananas, makaroner och lite annat medans Tove fann sitt fredagsgodis. Sedan for vi hem till mig där vi tog chokladglass tillsammans med kladdkakan och lite chokladpellets, omg! Det var en riktigt kalorifylld kväll, men det var det väl värt, vi träffas ju så sällan på tu man hand sådär.

Är lite worried om jag bör tvätta tatueringen lite eller om jag bara ska smörja in den med min babysalva. Får kolla runt lite och bestämma när jag ska gå och lägga mig... som inte blir nu på ett tag eftersom mina jäklans plantor ska ha sina timmars sol. Sigh.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0