Över stock och sten

Det är äntligen höstlov. Eller äntligen? Blir inget vidare värst lov för mig denna gång, måste ta och skriva klart min extended essay... och detta på riktigt! Jag har tjatat om det sedan i somras, men nu  är deadlinen nära och jag måste verkligen få den ur världen så att jag inte får panik när alla andra uppgifter kommer.

Har inte uppdaterat bloggen på ett bra tag. Kan dock säga att helgen var redigt nice. Lördagen började med ett högskoleprov av högsta kvalite! Det var otroligt segt att sitta en heldag i skolbänken efter en lång skolvecka, men nu är det gjort (även om jag typ gav upp och gissade på massor). Jag hoppas att jag får hälften, svaren finns uppe på nätet, men jag väntar hellre på att brevet med resultatet ska komma hem till mig. Efter provet for Stjärnparadens elit ut till Kumla där vi hade en superduper kväll/natt/morgon, med massvis av mat och trevliga lekar. Älskar att alla ville vara värst under "Jag har aldrig...". Typiskt våran kära parad.

Ska kanske återgå till läxarbetet, skrivandet av världens längsta uppsats. Jag vill gå estet istället, det vore så förbaskat lätt...



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0