Och jag klättrar uppåt

Har skrivit klart min World lit (eller rättare sagt, skrev klart den igår), skickade nyss in den. Nu gäller det bara att hålla tummarna för att den som än får läsa den tycker att jag har gjort ett bra jobb och ger mig trevliga betyg! Nu borde jag antingen skrive/researcha om mitt EE projekt, eller så måste jag hitta en artikel till ekonomin som jag kan skriva om. Fast just nu känns det som att jag hellre vill göra matte eller någonting liknande. Kanske bör läsa engelskan? Ja, det finns så mycket att välja mellan... jag förstår faktiskt inte ens varför jag har viewers på denna blogg då jag inte skriver någonting intressant för fem öre. Heh.

Här kommer det intressanta då: läkningsprocessen för tatueringen har dragit igång och det gör mig dödligt nervös eftersom det är skin som flagar bort.. man får liksom inte dra/klia eller skrapa bort någonting eftersom det då kan bli vita prickar i den. I skrivande stund lyssnar jag på de mest underbara toner medans solen går ner i fjärran. Eftersom jag har bojkottat Spotify har Tove introducerat mig till en hemsida där an kan skapa spellistor och lyssna på massvis av musik utan reklam! Det är helt underbart. Dessutom tycker jag nog att utbudet här är större och sedan är det ju toppen att det inte finns någon limit på hur många gånger man får lyssna på varje låt (premium är för losers). Finns massa mysig klassisk musik som är dödligt avslappnande.
Okej, jag ska avsluta detta inlägg innan det urartar brutalt och bllir sjukligt långt.. Finns ingen som läser detta hehe.



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0