Med magen ut-och-in

Blev ingen träning idag för att min axel gör ont... suck. Plus att jag ligger massamycket efter i skolan och det suger apa. Håller just nu på att läsa ut Tess-boken, fixar med mitt EE projekt och bävar inför att skriva svenskan! Måste bli klart liksom, så att den kan skickas in och sedan bli betygsatt med topnoch betyg. Eller!?

I vilket fall som helst har dagen gått i ett enda kör och jag förstår verkligen inte var tiden försvinner? Man hinner ju inte med någonting alls och det är hemskt. Jag fattar inte hur jag ska hinna klart med CAS skriva alla reflections etc. Får bli långa höstlovskvällar eller något där jag tar tummen ur rumpan och skriver allt som måste skrivas (yaay) samt den underbara ee. Men det är nice. Knappt en termin kvar för oss IB-elever sedan är det våra ljuvliga exams och sedan så är allting slut. Så alla ni som tycker om mig, bara en smula, kan väl hålla tummarna för att jag lyckas och faktiskt kan ta studenten med hedern i behåll! Äsch, ska sluta procrastinatea och istället bjuda på en clearer bild av den permanenta målningen som jag låtit en okänd man göra på min kropp. Nej, det låter inte så förbaskat bra när man säger det på det viset... he-he.

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0