Lördagen den 22 oktober

Dagen har gått så rackarns fort idag! Kan bero på att det blev utgång igår kväll med två underbara vänner, sedan taxi-Martin hem till mig för att titta lite på film. Jag somnade, men trött som jag var sov vi mest hela dagen... vilket sög. Sedan for vi en sväng till Marieberg och nu är han och klipper sig, på väg tillbaka hit. Hela dagen har försvunnit, klockan är ju redan 17.25, helt otroligt.

Nog om det, har ännu inte fått tillbaka min mobil... eller jo, det har jag, men den måste skickas tillbaka för de har banne mig inte gjort ett bra jobb:( de har snarare förstört den. Den fungerar inte efter ett samtal, internet funkar inte alls, ljuset är skummelt och glaset är på väg bort. Kult! Härligt att norska inslag kommer in i bloggen, visar min ytterst internationella sida. Vissa uttryck som faktiskt är mycket finare än på svenska faktiskt!

Måste ta och skriva min IA också. Avskyr verkligen att analysera dessa artiklar. Anyhow, Martin är tillbaka!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0