Fjärilar i magen

Att göra eller inte göra. Idag gjorde jag och mina två fina vänner en utflykt till ett ställe där vi talade om att boka en tid. Herrejesus vad nervig jag blev när killen sa att det fanns tid klockan 17.00 på onsdag! Ingenting bokat ännu, men jag har hans email och ska maila honom så fort tankarna i min skalle makes sense igen... vilket förhoppningsvis är mycket snart. Jag vill liksom, men samtidigt inte, det är ingen återvändo precis.

Funderar på att checka en ny hårfärg dessutom, förnyelse är ju gruvligt nice, men jag vet inte. Bökigt, tar tid, kladdigt och ja, inte så mycket fel på färgen jag har nu. Får la se vart det leder. Har nog bestämt mig att testa massa nytt så fort jag är slut med skolan. Så att ingen kan mobba en, hehe... utifall det skulle bli total katastrof.
I vilket fall som helst ska jag nu ta och byta om, be till de högre makterna för lite energi och att de gör mina läxor medans jag är påp träningen samt besluta åt mig.

Pusss och kram.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0