Det var en bild på dig och mig

Mitt huvud värker och min kropp är öm! Det har varit en ganska chill dag, eller rolig dag i alla fall, men  jag tror att jag är överstressad över alla läxor och sådant som ska hinnas med. TIDEN RÄCKER INTE TILL. Jag önskar att jag kunde stoppa tiden, för att kunna sova lite och sedan röja undan allt det arbete som måste göras, det vore helt underbart!

Dagen började med en timmes kemi, sedan rusade jag iväg till Skönsalen för fotografering med underbara Scen och teknik. Tack och lov att våran käre Jesper kom i tid med alla sladdar! Sedan blev det lite uttagningar. Det var nice. Hyfsat sur på de som inte dök upp dock, dålig stil att inte höra av sig, slöseri på våran tid liksom. Vi fick några finfina mutor i alla fall som fick hela cirkeln på lite bättre humör. Efter det blev det lunch (äckelpäckel fisklasagne) och foto med hela fina paraden. En stunds mattematik, foto med PUK (Polare utan kläder) och lite biologi. Efter det var det dags för specialfotot! Som blev så jävla sjukt bra! Återkommer om det när skolkatalogen infinner sig i mitt hem!




/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0