_

Vad gör man när man har en sådan där obehaglig känsla i magen som man inte alls kan sätta fingret på vad det är? Man mår lite illa/känner klumpen/nervositet etc... men det finns ingen konkret anledning och det bör heller inte vara så. Jag avskyr det. Ogillar att inte ha kontroll. Spelar ingen roll vad det handlar om, jag gillar att ha kontroll över situationer, känslor, omgivning, allting. Utan kontroll blir man helt lost, tappar fattningen. Jag har aldrig sett mig själv som ett kontrollfreak, men jag börjar undra om jag inte är det. När planeringen förstörs, kontrollen tappas, får jag panik. Det funkar inte. Jag måste ta och stressa av, lugna ner och hoppas på det bästa.

I helgen kom Martin hem, vi spenderade tiden tillsammans på landet, på fredagen tillsammans med mormor, morfar och syster och lördagen tillsammans med mamma, syster, Micke x2 samt Susanne. Det var trevligt, dock ligger jag nu sjukt efter i allt som har med skola att göra. Ska ta mig i kragen och starta med ToK, sedan Engelska och egentligen EE på det. Ska jobba arslet av mig denna vecka. Ursäkta språket.



/A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kallas stress! :/

2011-10-11 @ 21:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0