Står på två ben

Är det kanske dags för en uppdatering? Är det ens någon som läser denna lilla blogg längre? Har ju mina perioder då jag är mer eller mindre flitig i skrivandet, men det kan ju faktiskt bero på att det känns hyfsat ovärt att skriva om min vardag... jag gör banne mig inte så mycket intressanta saker. Sedan sist jag skrev har jag varit med om fest, nästan en hjärnskakning, en match som resulterade i vinst, massvis av plugg, prov och matteuppsats. Det var en liten short-hand version av vad som pågått i mitt lilla liv. Att se fram emot är faktiskt en underbar helg utan minsta lilla inbokning... eller ja, ett möte på söndagen, men det är ett undantag. Men innan dess är det biologiprov och lite annat härligt, som egentligen inte alls är härligt.

Vet inte om jag ska sätta på en film, Grey's Anatomy eller musik i bakgrunden till mitt pluggande av biologi... eller kanske ska det satsas på franskan först? Jag har ingen aning om var mina prioriteringar ligger för stunden. Jobbigt läge.

Anyhow, ett inlägg.
/A

Ah, jag vet.. jag är fett cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0