Rummet snurrar i en cirkel

Magen vill vändas ut och in, min rygg är öm som jag vet inte vad och jag sitter och väntar på att badrummet ska bli ledigt. Var utgång med ett redigt härligt gäng i går. Förade med öl på Ivy och sedan blev det gratis rose på Ritz där Hassan hade fixat nice VIP! Det urartade något gruvligt och nu känner jag mig som en gravid kvinna... inget ont i huvudet eller någonting men illa mående som bara den. Lite som en magsjuka. Tror jag fick i mig någonting olämpligt under kvällen... tyvärr.
I vilket fall som helst vaknade jag i panik i morse, fann inte min mobil, blev hämtad av mamma och körd till massörens hem. In i deras fin rum, bort med alla katter och sedan ner på britsen. Tummen mot min skalle och så en diagnos som säger var jag har ont. Nog hade jag ont alltid. Överallt. Han har vridit och tryckt och jag vet inte vad för att få bort alla knopar och knölar och bulor. Mina axlar lät som stenkrossar, inte alls ett mysigt ljud från dem. Förhoppningsvis är allting top noch nu och mina besvär försvinner. Jag hoppas den smärta och ömhet jag känner nu beror på att han tryckte så förbannat hårt överallt.

Nae, nu får systra mi skynda på sig lite så att jag kan få sätta mig i vårt badkar med varmvatten och lukta gott istället för äcklig-dagen-efter-krogen-doft och massageoljor. Btw, jag har inte kommit in i duschen tidigare idag eftersom vi inte har haft vatten! Inte för att jag är nastynasty.


Kyss. /a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0