xx



Innan jag sätter igång att skriva en underbar (not) engelskauppsats, eller faktiskt två stycken, tänkte jag bara skriva av mig lite här. Så, nu har alltså cirkeln börjat om. Det är måndag igen och alla rutiner börjar om från scratch. Veckan kommer bli väldigt outhärdlig, men snart är det sommarlov vilket är hyfsat nice.

Var nyss på träning, Ekäng. Det var sjukligt najs. Har inte haft en sådan skön träning på länge. Synd bara att jag trampade snett det första jag gjorde, sedan en gång till på den andra uppvärmningen. Men så länge det inte gör ont när man rör sig är det ju lugnt! Jaja, borde kanske satsa mer på träningen i alla fall, bli bättre liksom, utvecklas. Synd bara att tiden ställer till det.

It's when I, suddenly, become quiet, thousands of thoughts are running through my mind.

Imorgon börjas det kl. 8.00.

myrornaskrig.tumblr.com

/A 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0