Hurricane



Måndag och inte alls många dagar kvar i skolan. Idag var det dessutom HL matte vilket betyder att jag både fick börja sent och sluta tidigt, vilket var gruvligt skönt! Så efter en engelskalektion, lunch och franska, där jag fick veta att jag lyckats få MVG- på muntliga trots att den gick uruselt, har jag nu precis bakat sirapskakor (förlåt att det inte blev smartiescookies) som jag ska dela med mig av på hajken som är imorgon. Indeed dear readers, you read it correctly, i morgon vid 12.15 ska hela min klass plus PRE-DP träffas, troligtvis i borgen, för att dela ut lite material såsom tält etc. och efter det börja vår vandring emot busshålsplatsen. Bussen kommer därefter ta oss till Nora och där byter vi till Uskavibussen. Minnen från förra hajken bränner i bakhuvudet, regn hela tiden, spöregn. Dock sägs det bli molningt, alltså inget regn *håller tummarna* men det kommer däremot blåsa storm.

Insåg precis att jag inte har en aning om hur klara kakor ska se ut... men jag hoppas att de blev bra.

Anyhow, hajk imorgon till onsdag. Kalas.

/A

Kommentarer
Postat av: anton ö

Jag vill också ha kakor/cookies =/

2011-05-23 @ 18:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0