Snälla bli min



Börjar skolan om 55 minuter, har precis improviserat lite franska, ska strax göra kemi. Jobbigt det här med skolan, ogillar dessutom att jag någon gång under dagen ska hinna med ett intervall/styrkepass. Tiden räcker liksom inte alls till, vilket inte är ok. Det som däremot är ok är att jag just nu sitter och lyssnar på Veronica Maggio, börjar gilla henne, starkt. Fina texter och fin röst, inte fyskam.

Kan ju även passa på att berätta att jag faktiskt skaffade mig ett tumblr account. Ohja! Inte bra eftersom nu kommer jag spendera tid både på den och på den här bloggen. Mina läxor, förlåt. Den heter i vilket fall som helst, just nu, myrornaskrig.tumblr.com check it out. Har rebloggat och annat dyligt halva kvällen. Kulkul.


Älskling, vänta får jag bara sitta bredvid dig
Det var han som ville kyssa mig

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0