.

 

Har införskaffat mig lite nya bilder på kameran, varav ett tiotal är på mig som liten. Här kommer den första som får pryda detta lilla inlägg, jag som blonide klappar får.

Anyhow, borde fortsätta med min matte a-zap nu, men måste få berätta hur olagliga vi var idag, hehe. Det var Scen och Tek foto, så vi passade på att dyrka upp ett lås så att vi kunde komma upp på taket för att ta vårat foto med temat Evolution. Sjukt varmt och härligt var det där uppe och jag blev den minst utvecklade eftersom jag är kortast....

Okej, kort inlägg. Funderar på att skaffa tymblr, mycket snabbare!? Dock mer addictive, tror jag. Håller mig till bloggen ett tag till. Blir kanske fler bilder senare.

 

Update 22.27:

Har varit och tränat handboll ute i gröngräset med flickorna för första gången på tre veckor! Lite små härligt att hålla i en boll, lite mindre härligt att händerna blev täckta i gräs och knäna luktade häst när man väl skulle duscha av sig. Sitter dock återigen med den underbara Maths Portfolio, har visserligen kommit en bit på vägen nu på kvällskvisten, vilket känns sisådär halvt underbart! Nu har man ju bara sista delen kvar samt lite finslipning och kanske lite djupare förståelse för frågorna... och insikt om man har gjort helt åt skogen eller faktiskt är på rätt spår!

Mina estimations är i vilket fall finito, klara and done och även the interpretation of the data! Toppen. Ska lägga till massvis med rubriker också, för att sedan vara duktig och skriva ett härligt innehåll. Vem visste att man kunde skriva värsta matte uppsatsen!? Inte jag i vilket fall.

Hörde även om cykelolyckan i Italien, Martin, fy. Stackars kille. Ramlade, bröt typ nacke (såg det ut som) och dog. Cykling är livsfarligt! Hjälmen hjälper ju inte ens. Folk, sluta cykla. Ut och spring istället!

 

/A


Kommentarer
Postat av: Tove H.

Oh my, vilken söt bild! :3

tumblr, tumblr! :D

2011-05-11 @ 18:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0