A bed of roses

Trött som en apa. Sjukligt seg i huvud och kropp, men måste göra läxorna idag så att jag är fri imorgon. Vi firade Valborg hos mig igår, var ett härligt gäng, grillade och mös. Dock lämnade inte Calle och Carl förens typ halv fyra, det var trevligt, men jag var trött heh, och sedan vaknade jag runt 9 tiden. HÄÄRLIIGT.
Har spenderat lite tid på morgonen för damsugning, diskning och undanplockning. Anser mig vara färdig, dock får väl mamma avgöra den saken när hon kommer hem.

Åh, jag orkar inte läsa ut Försoning. Jag orkar inte sätta mig med kemin.. eller franskan. VATTEN. Eller nej, sömn. Jag sov alldeles för lite och det är skola imorgon! Klockrent. Ska sussa sjukligt tidigt idag. Håller dessutom på att dra på mig en förkylning, vilket är sjukt ovärt.

Läxorna kallar och jag orkar inte sitta vid datorn, känns ovärt.

/A

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå för franska? :O

2011-05-02 @ 16:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0